Wedding plans=)

God dagens!,, Japp kort info om dagen, Hårförlägning stod på schemat blev grymt nöjd=),, Bild kommer inom kort hehe,, Både Jerry och Mio ligger sjuka=(,, Mindre kul,, Min kära syster tar ju studenten imon men som de ser ut nu är de bara jag som kan komma imon=(
  • Yes kan berätta kort fattat om "The wedding" hehe,, japp 2juli ringer ju klockorna då,, Vi eller rättare sagt jag har planerat i 1år och ändå räcker inte tiden till hehe,,
Bilder o m.m vill jag inte lägga ut än men kan säga att färgen är lila=),, Tjejernas klänningar beställde jag från en grym sida där de syr upp klänningarna nämligen från; http://www.shopindream.com/ , grym sida=) De va perfekta, dock lite för långa men de fixar vi här hemma=)
  • Japp,, min brudklänning är som sagt min mammas gamla som vi sytt om lite,, den passa i alla fall perfekt=) Jerrys kläder köper vi typ samma vecka då han gått och blitt träningsnarkoman hehe och blir bara större och större=)
Vigselringarna hämtade vi oxå ut för ca 2v sen längtar sååå tills ja får ha den på mig=) Japp,, sen blommor då hehe va jag och titta på i veckan, hon fick sig nog några goa skratt,, Ja kan verkligen nada om blommer,,
  • Där dundrade jag in hyper stressad som vanligt nu för tiden och säger
--Hej, brudbuketter har ni sånt?
---Ja då,,*tyst*
-- Hmm aa för detta är ju första gången jag gifter mig? (kom på ganska snabbt hur de lät)
--- *skrattar* Ja de är ganska vanligt,, de finns massa man kan göra, tar fram en pärm,,
--Ja jag är ju ingen blom människa men ett par rosor e ju nice (kommer på du är i en blom affär säg att du älskar blommor för f*n)
  • Efter tittat en stund säger hon;
--Sen ska ni ju ha croage oxå,,
--*ser ut som ett frågetecken* En vad sa du? (tankarna går va sjutton kan de va,, låter ju som typ ett släp efter hästar)
--Ja din blivande man ska ha en blomma i fickan och eventuellt hans marsalkar
--Ja ha ja,, mm får återkomma
  • Japp kanske inte världens mest givande besök men nu har jag nog bestämt mig=)
Japp så gifta sig är inte de lättaste haha,, Men kul ska de bli=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Kommenterar här nere ist så kan du ju radera den här sen när du läst för ja hittar inte din mail o skicka till (vet inte o de bara e ja som e blind ;) ). vill ha koll på vilka som läser bloggen när jag ibland skriver om ganska privata saker, därför jag satt lösen på den :)

Användarnamn: Liiinda

Lösen: Athena



Jättekul att du e tillbaka iaf :)

Kramis

2011-11-19 @ 23:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0