Valet och kvalet?

Hejsan alla! Sjukt längesen I KNOW!,, Men tappade lusten och tiden haha,, står nu i valet och kvalet ska jag börja blogga igen?,, Har mycket att ta igen känner jag,,, Men vi kan väl säga så här då rå...jag skriver när tiden finns=)
  • Japp,, men jag tänkte börja skriva lite om Mio och hans "sjukdom" japp för vi vet fortfarande inte riktigt vad det är som orsakar denna hosta,, Han har som många som följt min blogg hostat dagligen sen sept förra året=(,, Först trodde dem förkyldningsastma sen astma och nu ja nu utreds han,,
Mio går på 4mediciner om dagen nu för att kunna funka som en normal liten 1,5åring,, han får aromir, pulmicort, singulair och en antibiotika som vi började med för 3v sen,, De var när vi började med antibiotikan som hostan försvann HELT en dag,, vi var sjukt chockade,, Mio spela fotboll, dansa, sprand m.m.m.m utan ett enda host?!,,
  • Vi har även vart och röntgat hans lungor,, de enda de visade var att han hade lite vätska i lungorna inget farligt men de fanns lite där,, Han skall även den 13juni göra ett Svettest mot lung sjukdommen Cystisk fibros,, Orkar inte direkt gå in på va den innebär för jag är nästan hundra på att han inte har den sjudomen,,
Japp så jaa han är under utredning nu och vi går till läkarn ungefär va 3v just nu,, Inte de roligaste men de går framåt i alla fall=)
Min going!
Japp,, Och som ni vet är de inte långt kvar tills den stora dagen=) Nämligen mitt och Jerrys bröllop=),, 2juli ringer klockorna hehe,, Ska bli underbart=),, Tänkte skriva lite imon om hur allt gått med planerna m.m=) Imon är de i alla fall äntligen dags för Hårförlägning wieee som jag längtat=)
Nu ska jag njuta av min kalla Corono och sen blir de sängen=)
Bjuder på en till bild här=)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Välkommen tillbaka :-) Du har varit saknad :-P



Hoppas ni snart får rätt på Mios hosta! Vi börjar få bukt på Max och de är så skönt! Som du skriver, han blir som en helt annan unge..

2011-05-29 @ 13:26:20
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Jenny Izzadora

Hej hej :)



allt bra med er? Är det bättre me sonen din & all dumma hosta han hade?



Stora kramar

2011-07-15 @ 20:36:09
URL: http://izzadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0