Studenten=)

Idag tog min lilla syster Gabban studenten=),, Kom precis hem från hennes utspring=),, Helt sjukt att hon redan tar studenten asså,, sen vilka känslor som kom tillbaka hehe,, Glömmer aldrig min student=) Såå jäkla ball skulle lätt gå 3år igen enbart för att ta studenten haha,,
  • Min student urartade dock lite för mig eftersom snälla Linda köpte 7,0 till mig istället för 4,5,, och ni som känner mig vet att lille jag är sjukt lätt påverkad hehe så japp full som en kastrull framför vänner och släkt=) Underbart=) Dock blev de ingen utgång för mig pga de haha men ja hade kul på dan=)
Men japp åter åt lilla Gabbisen=),, Åren går för fort är de inte Mio som växer så e de mina syskon,, Kändes som igår Gabban sprang in i mitt rum och snodde mina kläder som var alldeles förstora,, eller snodde mina cigg fast hon inte visste va de var typ haha=)
  • Och nu stod hon där full som en kastrull hon med,,=) Och ska inte längre gå i skolan haha,, BTW så kan hon inte alfabetet trots full utbildning haha de är illa de=)
Yess och snart dags för festen då=),, Är bara hemma för att hämta mina goingar,, Lite bättre mår dem idag=)
Mer bilder kommer ikväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0