Tja

Halloj,, seg uppdatering,, I Know,, men blir så när jag jobbar kväll finns inte så mkt att skriva,,
  • Mio har faktiskt somnat själv i sin säng i 4dar nu=), De hela börja i måndags då Jerry inte orkade ligga kvar brevid för Mio höll på att busa,, så Jerry gick ut,, Mio skrek i ca 3min sen sov han,, så sen gick Jerry bara in och lägger han nu och säger god natt,, han skriker till i nån min sen sover han..
De roliga är,, Varför går han inte ur sängen? haha,, Om han skriker liksom hehe,, tokstolle,, Men de är skönt i alla fall..
  • Torsdag idag,, Nice nice,, imon är de FREDAG fast jag längtar till Lördag=) Först Ullis och sen Melodifestival final wieee,, Mina favvisar är helt klart Eric Saade och Bengtzing,, Tror helt ärligt faktiskt att Saade kan kamma hem hela skite,, Massa från andra länder har kommenterat hans klipp på youtube att han ska vinna osv!
Danny är ju en favvis,, Men hallå!! Folk sa att Eric mima förra året,, kolla på Dannys klipp,, han mimar ju typ heeela låten helt sjukt! Sen suger låten med,, usch nää gillar inte han alls hehe..

Kommentarer
Postat av: Kikki

Kan du inte lägga upp vad du köpte på ullared? Är så nyfiken! Tack för en bra blogg! :)

2011-03-14 @ 10:28:17
Postat av: Sandra

Var är du? Saknar ditt bloggande. Hoppas allt är bra med er och att inget hänt..

2011-04-24 @ 22:05:32
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0