Hejsan

Hej!,, Äntligen börjar solen titta fram LOVELY=)..
Så hmm vad har jag gjort dessa dagar,, RENSAT!,, Jajamänsan,, Hallen och köket har fått sig en rejäl rensing på skit,, 1svart sopp säck och 2st papperskassar som skall till conteinrn=).. Gott gott..
  • Mio är så himla härlig nu=),, Märks verkligen att han är frisk,, 4 hela nätter har han sovit med underbart=),, Massa nya ord har kommit från hans mun nu=),, De populäraste är,, "mera mera" och "hejå hejå" hehe
Så rolig,, när vi tex skulle gå från Denise och Johan i lördags stod Mio och sa "hejå hejå" hur länge som helst innan vi kom iväg,, han e så go.. Så nu säger han hejå hela tiden,,, hehe
  • Busig har han börjat säga med,, fast säger "bysig" de säger han bla när han rör om bland filmerna för då är han "bysig" hehe
Ett problem bara,, han vägrar äta frulle?,, Han tar nåt bett på sin macka nån sked gröt och sen stop!,, Jag själv är ju sån att jag kan inte äta på morgonen om de inte gått ca 2tim,, kan så små vara likadana?,, Ja väntar kanske ca 30min innan han får nåt,, mer kan jag inte vänta för sen ska han ju till dagis,,
  • Vet dock inte om de e nåt problem i sig,, de har ju frukt stund på dagis innan mellanmålet men ändå.. jaja,, han e la lik mig där då=)
Yes,, huvudvärken är tillbaka plus hals ont och lite snuvig,, de är mindre kul får ju inte bli sjuk tills på lördag,, Då är de ju Ullis som gäller!! Men inget kan stoppa mig från att åka dit haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0