Händelserik helg

Hallojsan!,, Shit va denna helgen gick snabbt!!,, Haft massa besök och gjort besök m.m.m..
  • I lördags,, var först min mamma och Ove här, sen kom pappa och Elias,,
Elias blev lite knikig för Mio förstörde hans koja hela tiden hehe,, Men de leker super bra ihop och Mio ser upp massa till Elias=),, En förebild där ja=)
  • På kvällen bar de av hem till Denise och Johan,, bor typ mitt emot oss,, men vi har aldrigt riktigt umgåtts.. Men gud vilken rolig kväll=),, Vi alla klicka verkligen och barnen busa som aldrig förr.. Skit kul verkligen=) Så sånna kvällar får de bli fler av=),, Kul att lära känna folk i området med=)
Idag åkte vi först hem till mamma,, sen fick Mio sova sin sovstund i bilen,, han va grymt trött efter allt bus hos mormor och somna direkt hehe
Going=)
  • Sen blev de en snabb fika hemma hos Mehran,, en jobbar kompis,, han blev mycket poppis hos Mio då han fick hur många cocosbollar han ville hehe
Så ja fullt ös medvetslös kan man ju säga då=).. Nu somnar Jerry Mio,, lite tidigare idag men Mio sov bara 30min idag på dan istället för 1,5tim,, så han e ganska trött...
  • Vi har hyrt film The Social network ska vi se,, måste ju se hur mitt beroende kom till haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0