Ny vecka

Japp, måndag idag då,, ny vecka,, sen vecka=(.. Men men de positiva är att man hinner med massa på den veckan..
  • Mio sov bra inatt,, igår natt va ju katastrof,, sov 1,5tim då!!,, Vet inte va de var med han,, Vakna och grät flera gånger,, men inatt sov han kanon!!,, Han vakna vid 00,, då gick jag in han fick vatten och nappen,, sen la jag mig brevid vet inte om jag behövde göra de egentligen för han hade redan lagt sig på kudden,, men av ren vana la jag mig brevid i typ 2min hehe,,
Sen vakna han 5.40 trodde aldrig han skulle somna om men chansa och la han brevid mig och han somna och sov till 7.10=) de gillar vi=)=)
  • Sen han måste verkligen ha saknat dagis asså haha,, Han strunta i mig total, sprang in och sa hej till alla och skratta,, Men fröken tyckte de va bäst att han sa hejdå till mig så han inte skulle bli orolig,, så hon hämta han och jag fick 3goa pussar efter varje puss sa han "aaahh" såå go=),, Sen vinka han Hejdå hehe
Vart och solat nu med,, måste få lite färg på kroppen känner jag,, riktigt gott va de..
  • Helgen då,, I lördags var jag ju hemma hos Joline på kvällen,, mycket trevligt,, hon bjöd på tapas (tror jag) haha de va väldigt gott i allla fall=),, Träffa lite nya människor med alltid kul,, Kom väl hem vid 23.30..
Så igår efter bara 1,5tim sömn var vi alla 3 de grinigaste i världen hehe så vi var bara hemma typ,, mamma och ove kom förbi en sväng med så fika vi=)
  • Nu ska jag ta tag i projket rensa garderoben som jag skjutit fram i evigheter=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0