Min lilla ängel=(

Mitt hjärta bara verker,, varför ska min lilla ängel få lida så här??,, Var hos läkarn idag,, haft en helvetes helg rent utsagt,, astman kom ju tillbaka i förra veckan och inte nog med de så blev lillen magsjuk på fredan,, magsjukan är nu över men astman är värre än nånsin=(
  • Han gråter hela tiden för han hostar så mycket,, men i alla fall åkte till läkarn i morse,, Mio tur i oturen fick en hostattack i väntrummet och började spy,, Läkarn kom ut,, "är han sjuk" öö nää sa jag de är så här de är med hans hosta,, Tyckte ändå de kändes bra att han fick se med egena ögon hur Mio lider!
Efter att ha lyssnat klämt och ställt frågor så börjar läkarna nu tro att de är vanliga astma=(,, Så nu fick vi utskrivit singulair,, en medicin som vi ska ge på kvällen men vi ska även fortsätta med pulmicorten och aromiren..
  • Sen äter han inget,, tror de är för han är rädd för att spy plus att han va lite röd i halsen antagligen för alla kräkningar,, igår åt han en banan på 7tim,, idag har han ätit typ 4skedar yougurt (som han sen spydde upp),, en halv glass och 2köttbullar=(..
Han är jätte trött och hängig hela tiden pga ingen mat,, sen tär ju hostan på han med,, han kan inte göra nåt utan att han börjar hosta tills han nästan inte kan andas=(..
  • Usch vad jag lider med han=(,, Skulle kunna hugga av mig handen för att han skulle slippa detta lidande=(

Kommentarer
Postat av: Jenny izzadora

Hej där :)



Hur e det? HUr går de me lillkillen?



Jag har idag lagt upp en tävling på min blogg, första gången faktist va du gärna me också :) Jätte söta ringar lottar ja ut! :)



Ha de gott Kram

2011-02-23 @ 14:45:56
URL: http://izzadora.blogg.se/
Postat av: Lotta

Lilla gubben. fy jag lider med honom och er. hoppas verkligen det blir bättre. hemskt att se sitt barn lida =(((((

2011-02-23 @ 16:27:33
URL: http://attol.bloggplatsen.se
Postat av: Stolt Mamma till Lucas

Stackars liten :(



Jag bor i göteborg, var bor ni? :)

2011-02-24 @ 07:23:51
URL: http://olssoncamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0