Mardröm

När ska vi vakna upp från denna mardröm?!,, När ska min lilla älskling få sluta lida??,, Han har inte blivit bättre snarare sämre,, eller nu får han ju i alla fall behålla de lilla han dricker,, ja för äter gör han ju inte=(,, Han vägrar allt tom cocosbollar som han älskar,,
  • Igår kväll va första gången jag fick i han välling sen i hmm lördags,, Va på östra igår oxå.. Mio vakna efter sin vila och krampa hade så ont låg och kura ihop sig spännde sig och grät floder=(,, På östra fick vi ge honom socklösning va 5min och efter 1tim ungefär började han piggna till..
Va så hemskt innan de orkade han inte ens stå upp själv,, låg bara i sin vagn och kved=(
Älsklingen=(,, Han hade gått ner 600g med=(
Blöder ur näsan och örat med,, så fick tid till VC nu kl 11.15 för att kolla öroninflamation,, Usch vad mitt hjärta verker vill ha min glada kille tillbaka!
Mammas underbaring!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nej men ännu mer otur, stackars liten. hoppas de finns medecin så ni kan ge honom så de inte bara säger att de blir bättre med tiden. Man tycker det borde finnas någon typ av medecin mot alla dessa förkylningar som avlöser varandra men icke. suck.

Lucas har haft hosta till och från sen han blev förkyld alldra första gången i juni egentligen men inte lika mycket hela tiden. sen blev han sjuk igen i slutet på september och sen dess har den väl suttit i men de va som läkaren sa igår att en hosta kan sitta i i 4-6 veckor efter han tillfrisknat och sen åker han på nåt igen och då blir hostan värre så kan de hålla på så. Han andas bra, e bara rosslig längre upp i halsen elle va de va hon sa. Lungorna låter bra, lungorna är röntgade inte konstigt. Nu e de förkylning igen med 39 i feber. fick dock utksrivet flytande brinacyl igår och jag tycker redan hostan har blivit bättre så jag hoppas bannemig att skiten försvinner och e aldrig mer kommer tillbaka på lääääänge efter det här. Han kan vara ute och spyr inte men vi tycker hostan blivit värre om han vart ute när det vart svinkallt ute. men nu hoppas vi ungarna blir friska så de kan hitta på en massa bus istället för att vara sjuka. Kramisar

2011-02-24 @ 11:06:05
URL: http://attol.bloggplatsen.se
Postat av: irina

LIDER MED ER :,(!!! KRAAAAAM

2011-02-24 @ 13:02:31
URL: http://gullebulle2.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny Izzadora

Många kramar till er!!! Stackars! Tycker verkligen synd om er alla =)Hoppas han blir bättre nu lilla fina killen!!!



Många kramar!

2011-02-25 @ 05:24:35
URL: http://izzadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0