Inbjudningarna

Japp då va inbjudningarna beställda=),, Så svårt att veta vad man ska skriva i dem tycker jag,, man vill ju inte låta får tråkig osv men jag fynda lite tips på olika brollöps sidor så nu har jag knopat ihop nåt bra tror jag haha=)
  • Ska nog även gå in och boka hotell blir Elite plaza=),, Titta och jämförde igår och vi har bestämt oss,, men måste nog ringa för de står dusch eller badkar och klart man vill ha badkar eller hur? haha
Japp.. Mio sov hela natten inatt=),, Riktigt gott faktiskt,, jag själv vakna som en inställd klocka 5.50 hehe MIo sov till 6.30 tror jag?! hmm ingen koll.. Mio har fortfarande lite feber men är hyper pigg typ är överallt,, Nu har han kommit på att han kan stå i soffan uppe på kanten!! Blir galen på han, han springer dit hela tiden!! Visst står han i mitten är de lungt så sätt men på kanten kan han ju ramla rätt bak!!
  • Idag ska vi på fika till Linda & Jimmy, Theo hade oxå feber så då kan de ju leka ändå=) hehe,, Ikväll ska jag till Joline på tjejmiddag ska bli super kul=),,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0