Hata hata

Åhh vad jag hatar vinter just nu asså!! Aldrig hatat vintern så mycket som nu,, varför? Jo för lilleman har inte annat än lidit hela j*vla vintern!!,,
  • Japp hans förkyldningsastma kom ju tillbaka för några veckor sen och har nu bara blivit värre och värre,, idag ringde de från dagis tom han andades tungt och hosta jätte mycket,, Så var bara att åka och hämta en liten som såg helt tagen ut=(
Har ju tid hos hans läkare på måndag men ringde ändå vc för att rådfråga då vi redan dubblat dosen av medicinen,, De föreslog att vi skulle byta ut aromiren mot ventoline och se om de hjälpte,, Och blir de värre under helgen får vi åka till östra=(
  • Så trött på alla dessa mediciner som jag måste pumpa han full med inte alls kul=(,, Han har så mycket energi han vill bli av med men lyckas inte för den dumma hostan sätter igång=(=(.. Och ute kan vi inte heller vara grrr.. HATA VINTER!!!
Men i alla fall.. gav han ventoline förut och peppar peppar de verkade som de dämpa hostan lite i alla fall,, så nu får vi se hur natten går,, Prata även med dagis som sa att jag skulle höra av mig imon,, De är så himla underbara hans fröknar.. ska även ta med mig ventoline till dagis nu som de kan ge i fall de behövs.. Men vi får se som sagt hur natten går..
Bakade cocosbollar i helgen=) goingen!!
Men i alla fall,, Han växer så de knakar,, han pratar mer och mer,, kan väl rabbla upp lite då;
Mamma
Pappa
där
titta
hej
bampa=lampa
Bibi=napp ( av nån konstig andledning)
sa=saft
ba=banan
kaka
jooorgurt=yougurt
mer
nää
ja
pooh=poo i teletubbis
pippi=pippi långstrump
bil
kack kack=anka
tack
jajja
nää nää nää och hytter men fingret=)
sova
Hmm ja de va allt jag kom på nu haha Däremot förstår han typ allt så underbar min älskling=)
Var ju min födelsedag igår också hehe så 24år är man nu,, usch och fy=(,,

Kommentarer
Postat av: Jenny izzadora

Ja desamma för mig, hehe. 13 år första gången jag blekte mitt hår, va blond flera år, sen blev jag mörk, ljusbrun, mellan brun, sen rött (olikaröda nyanser) sen blond igen super blond, & nu mörkbrun, hahahah. Fattar inte varför man aldrig blir nöjd? Men det e kul me förnyelse, absolut!

Jag vill klippa lugg nu (gör ju de själv)

Blev lite sugen idag men gör det nog imorgon, hihi

& slänger i en färg också :)



Guuu va söt son du har :) Hoppas han snart blir bättre, jobbigt me sån astma :( :(



kram. Skall lägga till dig på mina länkar så ja besöker dig fler ggr :) så lätt att glömma adresserna annars :)

2011-02-17 @ 20:25:54
URL: http://izzadora.blogg.se/
Postat av: Jenny izzadora

Nu har jag lagt till dig =)=) på mina länkar, hihi

vart bor du någonstans?

2011-02-17 @ 20:27:18
URL: http://izzadora.blogg.se/
Postat av: Jenny izzadora

Oj chockrosa, hehe. Jo men fan va kul d ee me att färga hår & grejjer :)

Oj raka av på sidorna, du som har långt fint hår :)



Vi bor me i Göteborg :) Hisingen :)

Min son är 7 år!

2011-02-17 @ 20:42:18
URL: http://izzadora.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis i efterskott :-)



Hoppas lilleman blir frisk snart!! Till oss gav dom oss tipset att hålla honom hemma från dagis i någon vecka för att han skulle få lite immunförsvar.. Kanske funkar på Mio också?

2011-02-18 @ 08:40:32
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Stolt Mamma till Lucas

Han är 3 år =) Hur gammal är din son?



Ha en trevlig helg! :)

2011-02-19 @ 07:14:31
URL: http://olssoncamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0