Full rulle

Hallojsan,, Inte skrivit på hela helgen med ca 5tim sömn på 2dyng gör en inte direkt som en levande människa hehe,,
Men i alla fall,, fredan mådde jag skit,, allt snurrade kändes som jag skulle spy när som,, så sov hela förmiddan,,
  • Lördan fick jag lite mer sömn hehe ca 5tim med 2uppvak,, Men va så trött på morgonen att jag råkade slänga en av Mios astma mediciner grrr,, skyllde såklart på lillen först men insåg kanska snart att de va jag själv som var bovven hehe,,
På lördan gjorde Jerry egna semlor,, såå himla goda,, godaste semlorna jag ätit faktiskt,, ja är inte så förtjust i madndelmassa men denna va underbar=) sjukt goda,, plus till babe=)
  • Mike och Milla kom förbi på kvällen med lilla Charlie,, eller lilla och lilla han blir ju 1år till helgen=),, Mio och Charlie "lekte" massa va så roligt,, Mio är ju ganska högljud om man säger och som alla andra barn ska han ju ta andras grejer,, Så Charlie va lite rädd för detta monster haha
Men till slut hade de kryp tävling eller a Mio jaga Charlie krypandes haha oj va de höll på såå söta=)
  • Mio var helt slut när de gick och vet ni?!,, Han sov heeela natten!!! Underbart,, Vakna dock 6.10 men va gör de när man sovit hela natten?!,, Underbart=)
Coolingen=)
Idag var vi hemma hos mamma och vinka av grisarna som skall till Thailand ikväll,, grr är så sugen på en resa nu va!!,, Har vart utomlands en gång om året så länge jag minns och nu inte på 2år!!,, Men till sommarn blir de nog,, Antigen Turkiet, Spanien eller Thailand till hösten,, nåt blir de!!,,
Mm Thailand=)
Träffade ju Carola oxå hehe=)
Yes,, Imon är de ju alla hjärtans dag,, vi kommer ju inte ses, så jag fick min present nu=) En fin ros och en baseball jacka=)

Kommentarer
Postat av: Stolt Mamma till Lucas

Fin Blogg! :D

2011-02-18 @ 08:00:40
URL: http://olssoncamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0