Feber

Japp dags igen,, igår när jag hämta lilleman sa de att han vart lite varm från och till men inte feber varm tyckte de inte,, men jo då när vi kom hem tog jag tempen och då hade han lite feber 38,1,, och nu på morgonen hade den stigt till 38,3 så idag har lilleman fått vara hemma och jag fick vabba sista timmen på jobbet=(
  • Nu sover han så får se hur han mår när han vaknar,, lite mat har Jerry fått i han i alla fall,,
Så ja nu får vi ju se hur helgen blir då,, hade ju planerat massa bus men de kanske får ställas in och febern inte går över=(..
  • Själv har jag precis ringt kyrkan vi ska gifta oss i,, snurre pelle som jag är glömde jag av tiden hehe så fick ringa och dubbel kolla,, Vi ska ju gifta oss mitt i semester tiderna så måste nog skicka ut inbjudningarna snart tänkte kolla på lite olika i nästa vecka och beställa hem,, Måste även göra klart gästlistan som varierar hela tiden hehe,,
Japp,, Även bokat in en make up artist nu med=),, Så jag och mina tärnor blir riktigt snygga hehe,, Så nu är de inte så mycket kvar ändå,, Jerrys kläder, min klänning som ska sys om,, boka hotell rum,, hmm ja de är väl de som är kvar typ,,=)
Nu ska ja slappa lite innan lillen vaknar

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 18:44:50
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0