Åhh bläää!!

Nää kan man ha mer otur än oss? I fredags hade jag planerat en hel eftermiddag hos Linda & Jimmy,, vi har ju två bilar nu när mamma är i Thailand=),, Så japp hämta lilleman och åkte till Linda,,
  • Hann knappt komma in genom dörren innan lillen la av en brak blöja,, hopp först tänkte vi de e la förkyldningen eller nåt han ätit,, men 10min kom en till,,
Men vi gav de en chans till och 1tim senare kom en till då genom alla kläder=(,, Suck suck,, fick låna kläder av Theo till Mio och sen va de bara att åka hem,, MAGSJUKA,, välkommen=( grrr
  • Inte nog med att stackarn har sån svår förkyldningsastma och snorar som sjutton nu kan han inte äta heller och bara ursäkta bajsar hela tiden,, även spytt 2ggr idag=(
Hade ett dop att gå på idag och barnkalas imon men allt blev/blir inställt,, suck suck..
  • Så idag har vi bara vart hemma,, Mio har ändå vart på okej humör,, några downs när han blir uttråkad,, så segt med denna astma för vi kan ju inte va ute med han=(,,
Nu sover han gott i alla fall,, hoppas på en okej natt,, han har knappt ätit idag och la av världens spya 30min innan han somna så han kommer nog vakna och vilja ha välling inatt,, men sen hoppas jag på att han sover=)
  • Nu blir de Mello mys=)

Kommentarer
Postat av: Jenny izzadora

Hejsan, Nää stackars Mio :( Tycker verkligen synd om lill killen :(

Hoppas ni haft en lugn natt & fått sova både du & lill killen! <3



Styrke Kramar till er!!

2011-02-20 @ 07:31:57
URL: http://izzadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0