v30

God förmiddag,,
v30 idag wiee,, nu börjar tha count down!,, 10v kvar helst bara 7v,, som de känns nu och känts ett tag så känns de som ja kommer föda tidigare.. dock så räknar jag inte med de alls för man vet aldrig kan lika gärna gå över 2v=(,, Men alla dessa sammandragningar och små förvärkar som håller på så känns de som ja kan föda redan imon haha,, vilket jag absolut inte vill,, men men ställer inte in mig på nåt,, men hoppas kan man ju=)
  • Sjukt grått väder idag,, verkligen mörkt ute ju?,, Idag är de egentligen städ dag hemma,, ja vet jag ska inte städa,, men dammet flyger inte iväg av sig själv.. Men jag har fruktansvärt ont idag i sidan på ryggen? Så än så länge har jag bara satt på diskmaskinen,, får se om de ens blir nån dammaning,,
Åkte och köpte pepperkaks deg efter jag lämnat Mio, för imon skall vi baka pepparkakor=),, Köpte även en liten kavel till Mio,, Får se hur detta ska gå,, då han titta väääldigt mycket på Pippis jul så han kanske vill baka på golvet=)
  • Slänger upp bild på magen senare,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0