v29

God kväll!,,
  • V29 är det idag jag,, tiden går verkligen sjukt snabbt,,, Läste igenom ett blogg inlägg från när jag var i v29 med Mio,, Och upptäckte en sak,, Med Mio fick jag ofta kramp i vaderna! Jag kunde vakna mitt i natten och de gjorde tvär ont och jag bara skrek så Jerry fick massera och ha sig,, Men de har "peppar peppar" inte hänt en enda gång än=)
De är mycket som är annorlunda med denna graviditet faktiskt.. Men jag kan inte avgöra om de är så eller om de är min livssitutaion som gör att denna graviditet är som den är osv..
  • Jag mådde jätte illa, var sjukt trött med båda två i början fram till v 13-14.. Med denna dam fick jag tom mediciner i början för jag klarade inte av att gå ur soffan typ.. Hade ju semester i början så verkligen kul semester=(,, Skulle ju åkt på honey mooon men den blev framskjuten..
Men sen släppte illamåendet båda gångerna.. Dock med Mio så fortsatte jag vara sjukt trött,,, Mitt hb var ju under 100 några ggr,, och var som högst 113 EN gång,, så jag var mycket tröttare med Mio...
  • Tycker mycket vad jobbigare med Mio,, de enda som är jobbigare nu är mina foglossningar,, Med Mio kom dem i slutet och då var jag ju ändå hemma på HP o hade inget barn att ta hand om,, Nu kom foglossningarna i v 16-17 nåt,,
Men sen tror jag att jag tyckte allt var mycket jobbigare med Mio, för att de va första gången,, Man visste ju inte vad en graviditet innebar, de enda jag hört var typ att man kissa mycket och fick stor mage haha..
  • Nu visste man ju direkt vad som skulle ske,, så man kunde ställa in sig mer mentalt,, Med Mio hade jag ofta down dagar då allt kändes piss,, De har jag faktiskt inte med denna donna,, De har hänt,, senast i tisdags hehe,, Men inte alls som med Mio.. Sen har jag ju Mio nu med som oftast är den gladaste och charmigaste unge i ett par skor=),,
O Jerry såklart som är den bästa man man kan ha=),, Så har mycket omkring mig som underlättar just den psykiska biten..
  • Men jag skulle ljuga om jag sa att denna gravv inte var jobbig!,, För den är sjukt jobbig.. Jag som annars är en väldigt aktiv ung kvinna=) orkar knappt laga mat.. Visst jag gör massa saker för jag pressar mig själv ändå för jag klarar inte av att ligga hela dagarna,, Men just för att jag pressar mig själv så ligger jag..
Men de värsta av allt,, de är att man känner sig som en sån jävla kass mamma ibland.. Mio vill leka och man orkar inte,, Han vill bli buren för han e ledsen men man orkar inte,, Den smärtan i hjärtat slår nog allt..
  • Men snart är de över!! Och de blir vi 4,, hur underbart är inte det då?
Men sen blir de inga fler barn från denna kropp i alla fall haha...
Tänk att man ska få en sån här liten gojting igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0