Tuff natt, dag, kväll...

God kväll..
  • Vilken natt, dag och kväll ja,,, fy vad jag lider med lilleman!,, Igår precis när jag släckt av tn för att gå och lägga mig så börjar han hosta..
Och de slutar inte heller utan blir bara värre och värre,, till slut går jag in och jag hinner inte ens få han hur sängen innan spyorna väller ut=(.. Usch! Jag hatar verkligen och se han få dessa attacker,, han blir stel som en pinne, helt röd i hela ansiktet, slutar andas och hela magen späns,, även fast jag sett de 1000ggr så blir jag lika ledsen och nästan rädd varje gång..
  • Försöker lugna han,, tar av han pyjamasen och han bara skakar,, skakar av kyla och även rädsla,, man ser på honom när han är rädd..
Fick bädda ner han i soffan och satt på film för att ta hand om mig själv, hans rum och kläder.. hela mitt hår blev fyllt=(,,
  • Efter nån timma var han hyffsat lugn och hostfri,, men han ville såklart sova inne hos oss vilket han får..
Kl 1.30 börjar han hosta IGEN,, men denna gången är han så trött själv att han orkar inte ens sätta sig upp,, jag försöker få han att sätta sig upp och dricka men innan jag hinner få upp han spyr han liggandes i hela vår säng,, trots att han e genomblöt säger han bara "sova sova" mellan snyftningarna,, Åhh vad jag lider med han!
  • Va bara att byta kläder m.m igen,, Sen fick Jerry gå upp med han på soffan så Mio kunde sova mer sittandes och de funkade faktiskt,,,,
Så idag har vi proppat han full med astma mediciner,, däremot fick han nån konstiga hypad reaktion på medicinerna,, han var överallt och gjorde massa konstiga bus, lyssna inte för 5öre,, men eftre 3tim blev han helt utslagen istället...
  • Så jag trodde han skulle somna lätt,, vilket han gjorde,, han bara läsa 4sidor i Pippi boken innan han sov,, gick ut,, tog 10min sen börja han hosta igen,, Till slut tog jag upp han och då kom de igen,, spydde ner soffan,, så tur att vi ska få en ny i januari haha,, Men efter att få lite mer aromir, plus en hela flaska saft (pipmugg) så verkar de nu som han somnat in gott..
Nu får vi se hur natten går,,
  • Jag själv mår som ett ruttet päron,, knappt nån sömn, ryggen värker,, sammandragningarna har avlöst varandra hela dagen pga stress,, samt oro,, huvvet sprängs nog snart,, så ja ska väl försöka ge mig på att sova,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0