Tredje..

God förmiddag..
  • Tredje dagen allt känns piss..Denna graviditet som känts så bra innan,, visst alla smärtor m.m.. men inte vart så här som jag är nu,, allt känns skit.. Visst ryggen blir bara värre och magen gör ont varje dag sa allt hör väl ihop..
Har verkligen ingen ork till nåt.. Vill bara sova typ..
  • Mios hosta va lite bättre inatt,, han vakna inte förens kl 2 och den kändes mer "lätt" om man skall beskriva den så,, Men sen kunde ju inte jag somna om,, så låg vakna från 2-4.30 (då Jerry gick upp till gymmet) efter de kunde jag somna om. Men sen vakna lillen 6.45..
En bild från i höstas,, Mio är och matar kossorna=)
Han var så rolig i morse Mio när vi gick till garaget,, Så gick de en gubbe framför oss som öppna garage porten med sin nyckel.. Mio slänger sig runt mitt ben "Akta mamma, akta",, *Vad ska jag akta mig för?* "Bilarna" haha sötnöt,, han har verkligen koll,, samma är de när vi ska gå över vägen,, han är verkligen jätte duktig=)
  • Tur att han kan få en och led ibland då=)..
Så snälla ge mig lite positiv energi innan  jag helt och hållet blir en sån där bitter ***** som inte gör annat än klagar,, för jag känner att jag snart är nära att falla dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0