Tacokaos...

God förmiddag,,
  • Nu vet jag svarat för varför vi aldrig äter tacos hemma,, Tacos hos familjen Belin=kaos=) haha Men fan va kul vi hade ändå=)
Japp,, fredan igår bestod av taco mys med älskling, son och Daniel,, Först så hade ju jag gjort mat till en hel arme så stod ju skålar i hela köket haha,, Sen va de ju invigning av de nya köksmöblerna=),, Och Jerry är såå jäkla rädd om allt som är nytt så vi våga knappt titta på bordet=)
  • När vi köpte den nya bilen så gick han ett varv runt den varje gång för att leta efter repor haha,, Han är otrolig..
Men man kan inte vara "för" rädd om saker när man har barn,, Visst Mio ska inte sitta & högga med gaffeln eller liknande,, men va sjutton,, söla bör man annars dör man=)
Bjuder på denna=)
Idol,, Rätt person åkte ut,, Moa kan bara vara bra med sin gitarr annars är hon bara så tråkig att titta på,, Så nu är de Amanda jag hejjar på=),, VIsst går aldrig bra för 1,an men de är ju ändå en tävling så tycker den som är bäst ska vinna..
  • Idag gav vi oss ut i stormen och köpte oss en gran=), Den är inte riktigt färdig pyntad än,, grabbarna grus sten somna ju på soffan=)
Så får göra klart när de vaknar..
Bjuder på denna med,, Mio är verkligen livrädd för sånt här.. När dem är på.. Så fort den börja röra sig ropar han "Nää nää, Mio inte köra mera" stackrn,, hehe inte ärvt mina gener där i alla fall=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0