snö?

God morgon,,
  • Ja de har vart tjöt om snö fram och tillbaka i flera dar snart,, ja tror sjutton inte vi får nån till Jul,, Är alldeles för varmt.. Inatt kom de tydligen snö men eftersom ja de är plus grader hann de smälta till morgonen..
På ett sätt vill jag självklart ha snö,, är ju mysigt och lillen älskar de,, Men för mig själv så hade de ju vart bra om de inte kom nån tills jag föder typ haha=)
  • Idag är det fredag i alla fall=),, Idol final,,, Najs najs,, Vem hejjar ni på?,, Ja hejjar klart på Amanda,, även fast jag vet att 1an går de alltid utför för så vill man ju ändå att de bästa ska vinna...
Såg på Schulman Show härom dagen också,, och där fick man ju reda på sanningen,, Att jurryn får faktiskt tips på vad de ska säga när de är elaka m.m.. Visst de hade man ju kunnat lista ut,, men nu fick man de svart på vitt=)

Så ikväll blir de ostbricka=)
Snart dags för aktupunktur,, Sista gången idag om de inte hjälper ska vi börja med tens...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0