Snö? Frost?

God morgon,,
  • Allvarligt?,, Jag förstår att folk är helt dessperata av att få hit snö,, För ja jag håller med om,, ingen snö ingen julkänsla och bla bla,, men hur dessperata får man bli? Kan man kalla vad som för snö?
Här möts jag av facebooks statusar som "åhh snö" " typ 10st sånna liknande,, jag ligger då med ner draget i sängen och tänker,, "Åhh mys med snö" går upp, tar på mig mina läckra brlls ställer mig i köket,, och vad ser jag?!
Detta?!,, Kallar ni detta snö?,, När inte ens hela marken är vit? Inte ens gräset!!,, Detta kanske hade vart snö för dem i Afrika som aldrig sett snö.. Men för oss i Sverige?,, Nää de är inte ens "lite snö" de är FROST=)
  • Kan vi inte bara enas att snön kommer när de känner att den är redo? Istället för att lura stackars människor som ligger varmt och gött i sina sängar att ta sig upp för att de känner ett sånt starkt behov av att titta om de verkligen är snö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0