Oppsi,,

God kväll..
  • Inte skrivit så mkt ser jag hehe,, men har vart fullt ös,, i alla fall idag=) Jerry har ju jobbat igår och idag,, imon skall han oxå jobba först på dan sen även natten,, Men men i nuläget är varje slant som rullar in guld! haha..
Igår hade jag och Mio en hemma dag,, vi lekte nog med varenda leksak i hela lägenheten,, Vi firade ju Jul hos min pappa i måndags och där fick Mio en till gitarr eller en uckelele (vet ej hur de stavas) så nu har han 3gitarrer en i varje storlek=) haha
  • Vi var även ut en stund igår,, men de blåste kallt och efter andra gången Mio busa med mig genom att springa ifrån mig så gick vi in=),, Ja för jag fick ju springa efter,, och inte nog med att varje kroppsdel värkte så ville jag inte bjuda mina grannar på fler skratt=)
Busungen!
Idag har det vart full rulle,, kl 10 bagav vi oss mot Hisingen för fika och bus med Familjen Löfgren/Marklund.. Mio och Maya lekte som aldrig förr och var riktigt busiga haha,, jag fick sniffa på bebbe Melvin som var såå goo.. log hela tiden förutom när jag höll honom=) haha jaja alla kan inte avguda mig=)
  • Sen åkte jag och lämna lillen till hans moster Cassan, så ja kunde handla lite.. vi skulle iväg på eftermiddan så fick handla själv=(,,
Sen var de bara hem i med mat i magen och sen hem till min mormor för fika och träffa hon som sydde om min bröllops klänning.. Det var mycket trevligt=),, Men nu skriker kroppen, så panodilen är i magen och soffläget är intaget..
  • Imon ska vi på till Mios astma läkare,, får se va de säger nu,, har ju fortfarande inte fått nån "diagnos" så man vill ju gärna veta vad lille man har?
Köss!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas de gick bra hos läkaren!

2011-12-30 @ 13:42:03
URL: http://aaattol.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0