Ögoninflamation...

God kväll.. Upps! Bara massa sms inlägg de senaste=(,, Men haft fullt upp,, eller aa igår va ju bara en hemma dag,, men hade fullt upp med att klä granen och underhålla en liten kille=)
  • Mio fick ögoninflamation IGEN igår,, är typ 7gången på ca 7-8mån nåt.. Hans BVC sköterska säger att vissa är öron barn och vissa ögon barn,, så Mio är la ett ögon barn,, MEn hellere de,, Dock får man så mycket var i ögat att de ibland inte går att öppna stackarn=(..
Idag skulle vi ha lussbak hos Linda & Jimmy,, de gick väl sådär.. Mio var gör pigg hela förmiddan så vi trodde de skulle gå,, men när vi kom dit blev han ledsen nästan direk och ville bara hem=(,, Kände även hur han blev varm,, så efter första plåten fick vi dra oss hemmåt..
  • Så nu ligger han i sängen=(,, Med feber oxå då.. så blir inget dagis imon,, och heller inget besök hos astma doktorn,,
Däremot skall jag till MVC imon=),, Spännande,, mäta magen=),, Sist var för ca 4v sen,, då var jag 3cm mindre än vad jag var med Mio,, Dock känner jag mit stor som en val ändå=)
  • Nu mys med darling,, Blir Crispy chicken med tomatillio salsa o sallad mmm gottit=)
Jimmys fina lussebulle=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0