Nyår

God förmiddag,,,
  • Inte skrivit så mkt nu heller hehe..Men blir så när Jerry jobbat och man vart själv med lillen, då har vi vart iväg mkt för att jag ska kunna få lite hjälp..Men skall uppdatera er lite snabbt dårå..
Var ju hos läkarn i torsdag,, De gick kanon han lät jätte bra så hon tyckte vi ska köra som vi gör nu,, med en puff fluide morgon och kväll.. och sen eventuellt ge aromiren enbart vid behov då.. Han fick nu "diagnosen" en form av förkyldnings astma,, med tanke på att de kommer så fort de blir kallt då.. Så japp,, Hans hosta är under kontroll just nu i alla fall,, hostar enbart vid ansträgning och tex idag när de är massa minus.. Men nätterna är hyffsat host fria=)
Mio i väntrummet med sin *bil* hehe
  • Han va så go,, för som vanligt fick han ju ett klistermärke,, men han skulle prompt betala för de haha,, till slut fick jag säga att ja mamma betalar haha,, going!
Jerry jobbade ju natt tors-fre,, så hela fredag morgon/förmiddag var jag och Mio hos min mamma så Jerry fick sova,, Sen åkte jag och Jerry o handla mat tills idag,, och även ett nytt vardagsrumms bord,, De satte vi upp idag,, men de va sjukt stort till våran mini soffa hehe,, men den nya soffan ska ju komma snart så då kommer de bli sååå najs=)
Detta blev det=),,
Idag är de ju nyårsafton då,, om ni inte visste de=),, Men i år blir vi hemma, jag orkar inte ta mig nånstans och stressa m.m,, vet inte ens om ja kommer orka hålla mig vaken till 00 haha,, Så vi blir hemma, Daniel skall även komma hit.. Vi ska äta massa gott som vi fyllt kylskåpet med,, och mysa med film senare=),,
  • Nu ligger mina gossar och sover så de ska orka med partyt ikväll=)
Jag ska försöka plocka undan lite här hemma,,
  • Gick ju även in i v32 i torsdags så enbart 5-8v kvar nu,, vi hoppas på 5=)
v32
  • Så ja,, 2012 kommer ju bestå va massa löööve,, Våran lilla ängel E kommer komma till världen,, längtar som sjutton nu,, vill bara snuffa bebbe=).. Massa Bröllope,, varav jag ska vara tärna på ett så de blir hård banting här,, Men lyckades ju gå ner sammanlagt 38kg på 1,5år så jag ska nog lyckas gå ner en del innan sommarn=) Ett förhoppningsvis underbart år i alla fall=)
Så jaa,, Gott nytt på er alla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0