Nu tänker jag..

God förmiddag,
  • Nu tänker jag faktiskt klaga rejält,, för vet ni? De får man göra ibland faktiskt,,
Igår var en riktig jäkla sket dag,, Inte haft en sån på sjukt länge, men de va nog många faktorer som spelade in.. Lille man var ju sjuk,, så natten till igår va nog den värsta.. han vakna runt 00.45 tror jag och ville "gå opp" öö nej,,Men efter att ha bråkat en stund var de bara att gå ut och lägga sig på soffan..
  • Där låg vi till kl 4 typ,, sen ville han faktiskt gå in och lägga sig,, puuuh.. Men med min rygg på en soffa mitt i natten i flera timmar var ingen höjdare..
Vakna klockan 8 och redan då kände jag att dagen var dömd från början..
  • På vägen till sjukgymnasten höll jag ju på att köra av vägen som jag skrev tidigare.. Och väl hemma sen värkte min rygg, mitt huvud, sammandragningarna ville typ döda mig.. Antagligen berodde detta på lite sömn och soffliggandet på natten..
Så igår ville jag bara ligga under täcket och böla hela dagen,, Mio var inte heller på sitt bästa humör.. Jag förstår han,, hans ögon var katastrof.. Så vi gick ner till BVC och fick salva igen.. Ipren funka ganska bra på han också,,
Ibland va han glad i alla fall=)
Så jag gårdagen vill jag bara glömma=(,,
  • Natten till idag vart mycket bättre,, inga feber attacker på natten utan vakna, kom inte till oss somna om,, gnydde till nån gång men annars sov vi alla till kl 7.10 i alla fall=)
Idag har Mio studie dag, så Jerry är pappaledig=),, Så de har vart iväg och fikat med Daniel & Felicia=)
Här klappar de en Isbjörn=) Goingar!!
Eftersom Mio får salvan nu så smittar han inte längre, och febern är ju borta så jag hoppas verkligen han kan få gå till dagis imon,,
  • Märks att han saknar de,, Igår satt han och måla "alla barnen" haha så peka han och sa alla kompisars namn=) Sötnosen!
Vår nya spis kom idag med=) WIee,, så jäkla nice=)
Den skall invigas om nån timme=)
Mio var ju inte alls pinsam när de kom,, De va ju två äldre herrar haha,, Mio säger *Hej gubben, kom gubben, gubben ha spis gubben* haha sen drog han fram gitarren och spela nån låt om nån gubbe,, och drog även av lite lusse lälle för "gubben" haha,, Tur han hade humor i alla fall=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0