Mvc

God eftermiddag, MVC besök var det idag ja.. Allt såg faktiskt bra ut, mitt hb låg på 113 inte världs bäst men sjukt bra för att va mig=) Var de högsta jag va uppe i med Mio under hela graviditeten med han. Sf måttet låg på 28cm fortfarande mindre än med Mio, men bara 1cm skillnad nu. Hjärtljuden låg på 150 och vikt uppgång 3kg sen sista (4v sen) så de va jag sjukt nöjd med=) Så bortsett från foglossningarna så har jag en perfekt graviditet sa min bm=) Frågade även om sammandragningarna men visste redan svaret.. Absolut ingen fara så länge de inte är regelbundna o gör jätte ont. Hade ju mkt med Mio o hon sa att man får mer av allt för varje gravv o de har stämt på mig, förutom hb som ändå legat över 100 hela denna graviditeten i alla fall=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0