Lucia

God kväll..
  • Ja dagen fortsatte att suga haha,, nää men tänkte försöka ge mig på att laga god mat till mina killar,, misslyckades totalt,, visst hade aldrig gjort denna rätt än men blev bara en enda sörja,, Försökte ge mig på att göra jambalaya/saffrans ris a la Melle,, blev typ gröt hehe=(,,
Ja sen slog jag in alla julklappar eller a några till finns de,, la under granen för att få lite mer julstämmning,, och de har faktiskt gått ganska bra med Mio,, Han va på dem 2ggr,, men sen lyssnade han och nu rör han dem inte,, så får hoppas de fortsätter så..
Den gladaste tomten i stan=) hehe
Blir sängen tidigt idag i alla fall.. Imon ska ja på aktupunktur igen,, hon ska sätta nålarna annorlunda nu för att se om de hjälper istället.. men som sagt,, jag har änna tappat hoppet över att de kommer bli bättre innan jag föder.. Men men ja är villig att testa alllt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0