Lite bättre...

God förmiddag,,
  • Idag är en lite bätte dag faktiskt=),, Lilleman sov hela natten i sin säng, hosta väl till 2-3ggr bara och jag fick tom väcka han 7.40=) Underbart!,,, Sen var han på strålande humör hela morgonen,, fram tills dumma mamma skulle bryta rutinen om snutten...
Mio brukar alltid få ge snutten till "Harry" hans nalle innan vi går,, men jag tänkte tvätta den idag så jag tänkte att han skulle få lägga den i tvättmaskinen,, och visst de gjorde han och han fick trycka på knapparna.. Men sen när vi väl skulle gå!,, Ojojoj han blev helt hysterisk för han skulle ha ut den jäkla snutten,, Harry skulle ju ha den!! haha shit asså,, till slut fick jag mutat han med en pepparkaka så tog han på sig=) Så de va sista gången jag bröt en morgon rutin hehe
  • Men sen var han på strålande humör hela vägen till dagis=)
Sötast i världen=)
Sen var de dags för aktupunktur,, Hon skulle ju ändra nålarnas position men pga renovering hitta hon inte sin bok=(,, Så fick bara några nålar.. så på fredag ska jag få mera,,
  • Idag har jag planerat en middag jag inte kan misslyckas med=),, Hoppas jag haha,, men som sagt,, De är ju Jerry som står för matlagandet här men när jag är hemma så här så blir man ju rastlös och man vill ju försöka,, Så idag ska jag allt lyckas med nåt gott.. återkommer med resultat=)
Nu inta soffan innan busungen och gubben kommer hem=)

Kommentarer
Postat av: Alexandra- gravid v 39

En riktig sötnos till son :) Otroligt fint namn också. Våran son beräknad 28/12 nu ska troligen få namnet Mio. Verkligen jätte fint :)



Trevlig helg på er. Kram

2011-12-16 @ 12:16:11
URL: http://tvablirtredecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0