Kalender,,

God kväll..
  • Japp då har lille man fått vara hemma hela dan,, hade feber hela morgonen/förmiddan och ögonen rann.. Tror dock febern la sig nu på kvällen, men får bli hemma imon ändå. På onsdag har han även studie dag så blir en kort vecka för lilleman,,
Jerry är ledig på onsdag med vilket är väldigt skönt,, Blir inte direkt lättare med tiden att ta hand om en 2åring samt ha grym foglossning,,, Men i vissa lägen har man inget val=(...
  • Var ju hos MVC idag, och min nästa tid är *hoho* nästa år=) hehe,, den 2januari.. När jag skulle skriva in de i vår kalender insåg jag att ojsan,, den tog visst slut där 31dec.. Vi har en väggkalender gjord på Mio bilder, och tycker den är så söt så har beställt en till nu för åt 2012.. Med nya bilder då såklart=)
Näst nästa år kommer de vara 2barn på varje bild.. Shit vad jag längtar tills vi har vår lilla prinsessa här,, Men de går nog snabbt,, v29 på torsdag wiiiie=)
Lilla prinsessan E=)
Idag blir de sängen tidigt,, inte sovit sen kl 3,, dock sov jag och lilleman middag ihop förut i 1,5tim.. riktigt behövligt för oss båda kan jag säga.. Men man vet aldrig hur han sover inatt..
  • Imon blir de eventuellt utvecklingssamtal på dagis,, kom på de nu på kvällen så får ringa och dubbelkolla med dem imon eftersom Mio var sjuk idag och är imon med..
Nu sängen om ca 15min=) Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0