Jullunch

God morgon,,
  • Kan börja att berätta att de snöar ytterst lite här i Kållered just nu hehe,, Men de lär inte lägga sig allt för mycket,, och jag tror de kommer regna på lördag,, hehe Sorry!
Mår lite bättre idag,, har fortfarande lite träningsvärk i bena men inte som igår=),,
  • Men ett tip,, Ät INTE glass typ 30min innan läggdags,, jäklar va lilla E satte igång,, tog mig över 1tim att somna,, trodde seriöst fötterna skulle ploppa ur magen ett tag haha,, De är verkligen en vilding som ligger i magen=)
Idag ska jag på jullunch på jobbet=),, mmm julmat tackar man ju inte nej till=),, Samt alltid kul att träffa lite folk, när man går hemma hela dagarna,,,

Kommentarer
Postat av: Alexandra- gravid v 39

Jasså! Då finns de hopp trots allt :) Vill verkligen ha ut den lilla nu.



hur är det med dig? :)

2011-12-20 @ 17:56:26
URL: http://tvablirtredecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0