Julklapps shopping=)

God kväll,,
  • Kan börja om Idol finalen=),, Amanda ägde ju hela skiten,, grymt bra=),, Har haft henne som en favvis hela vägen så var grymt nöjd=),, Jag satt med Jerry & Daniel och käka ostbricka,, och hade för övrigt nog den roligaste kvällen på länge haha..
Däremot blev natten sämre=(,, Mio började hosta igår kväll/natt.. Vid 23 vakna han pga hostan och spydde=(,, Såklart fick han komma in till oss och där har han sovit, men dock hostat hela natten=(,, Jag bävar verkligen för att de ska bli som förra året.. led nåt fruktansvärt med han,, så jag håller verkligen alla fingrar och tår att de inte ska bli som då!
  • Idag då,, Julklapps shopping stod på schemat=),, Vi åkte och lämna lille man hos Linda & Jimmy,, och sen åkte vi till Toys R us=),, Har nog aldrig handlat för så mycket där hehe,, Men de är roligare nu,, finns ju så mycket man kan köpa till lillen=)
Mio hade haft jätte kul hos Linda & Jimmy,, men var ganska trött hehe,, kan jag förstå så som dem busat=),, Så han däcka i bilen på väg hem,, så vi drog till Kungsmässan,, så Mio kunde sova lite... Träffa Daniel & hans syster,, tog en fika och kika lite i affärena..
  • Och ja jag kan säga att jag tog mig nog vatten över huvudet idag,, att gå omkring i affärer från kl 10-16 (några pauser) va absolut inget jag skulle gjort,, Nu ligger jag på soffan full proppad med värk tabletter=(,,,
Men de var värt de=),, hade en otroligt mysig dag med mina älsklingar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0