Jävla skit lastbilar!

Allvarligt! Är inte första gången detta händer.. Men första gången de händer när de är halt! Skulle till sjukgymnasten och ska köra ut på motorvägen, då kommer de en stor lastbil jag ligger lite före och börjar då såklart gasa för att kunna svänga ut framför.. Vad gör fanskapet då?! Jo han gasar med!!! Jävla idiot jävel!! Min väg tog ju slut fick ställa mig på bromsarna för att inte köra in i ett järn räcke i 90km/h!! O ja de va halt så jag gled och bilen krängde som sjutton!! Sen fick jag stå där ett jäkla tag innan nån snäll kunde släppa ut mig.. Hela jag skaka o tårarna va inte långt borta hade fan vart mos om inte bilen stannat i tid! Hatar lastbilschaufförer! De tror verkligen de äger vägarna....


Kommentarer
Postat av: irina

Usch! Att han/hon kan leva med sig själv! :(



o det lindrar inte att ha något varmt där du har ont? har aldrig haft foglossning vad jag kan komma ihåg, men vid värk o sammandragningar har det lindrat med lokal värme? annars bad? :)

2011-12-06 @ 22:50:06
URL: http://gullebulle2.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0