Helg,,, imon=)

God kväll..
  • Tro de eller ej man jag lyckades ta mig ur soffläge förut, bytte säng kläder och damma de mest synliga,, gick ett varv med snabb dammsugarn,, de fick räcka för denna veckan,, Nästa vecka kan Jerry hjälpa så de blir de mer grundlig städning=) Trots att han HATAR att städa! haha
Helgen är full med roligheter,, imon kommer Daniel och Felicia hit och vi ska baka pepparkakor,, jag stanna till vid coop förut och köpte en kavel till lillen ju. När jag visa Mio den sa han förtjust *åhh en navel* haha,, mammas hjärta=)
  • Sen på lördag fyller min kära mormor år,, så då blir de ju ett besök till "Baggan" som Mio kallar henne,, sen ska Mio följa med mamma och ove hem och sova så jag och älsklingen kan ha lite kvalitetstid haha,, Kommer sluta med att båda däckar i soffan.. men ack så gött och sova längre än till 7.30 på söndag morgon=)
Skall även fixa en grej imon,, hihi som är hemlig,, inför jul får man ha MASSA hemligheter=)
  • O japp.. söndagen då skall vi till fina Joline på adventsmys=),, Nicole och Anna skall också dit alltid lika kul att träffa mina gamla goingar=)
Japp rolig helg som sagt,, Hoppas bara ryggen, magen och psyket pallar med=) Men de kan väl inte annat när man kommer ha så mycket underbart folk omkring sig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0