Dan före dan,,

God kväll,,,
  • Vart iväg hela dan och haft sen fullt upp här hemma med att få julfint=),,
Mios hosta blev betydligt bättre inatt=),, Han började hosta igen vid 21 och höll på från och till tills kl 23,, men fick aldrig något anfall så sätt.. EFter kl 23 har verken jag eller Jerry hört om han hostat och han sov fram tills min klocka ringde 7.45 (glömt sänka ljudet),,
  • Även idag på dan har vi märkt betydlig skillnad,, bara hostat vid ansträgning, men inga spyor=),, Sänkte antalet dose idag från 4ggr till 3ggr,, så nu får vi se om Denna natt blir lika bra=)..
Jerry va tvungen att fixa de sista julklapparna idag,, då passade jag och Mio på att frakta Jerrys ena julklapp till mamma hehe för att han inte skulle kunna lista ut vad han ska få=)..
  • Där stannade vi hela förmiddan,, sen åkte vi hem till pappsen=),, Och här hemma har vi städat för att få de jul fint,,
Vi har även ställt ut gröt till tomten haha,, vet inte om Mio kommer förstå,, men han ropade ut i mörkret *tomten, gröt* så tomten skulle komma=) sen fick han även hänga upp sin julstrumpa=)
Så här trött blir man tydligen av att dammsuga=)
Vi skall faktiskt INTE spela bingo ikväll.. vi behöver sova både jag och Jerry så blir bara lite mys framför nån film en stund sen bums i säng haha,,jaja viktigare är ju att va pigg imon=)
  • Glömde ju även säga att man gick ju in i v31 igår=) Så nu är vi nere på ensiffrigt! 9v kvar tills lilla E anländer=)
Nu mys=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0