Då var det dags igen då,,

God kväll..
  • Somna som en klubbad säl förut på soffan,, vakna med världens dregel pöl på armen haha måste ha sovit sten hårt=) Men gött var de,,
Hämtade sedan lilleman som ni kan se neden ärv sin mors konstnärliga talanger=)
  • Däremot sa dem på dagis att han hostat mycket där med idag=(,, Jag har verkligen in i de sista försökt att inte börja ge lilleman några mediciner,, ville så gärna att han skulle slippa allt detta igen=(,, Men vi har ju hört skillnaderna dessa dagar de är inte den typiska "förkyldnings hostan" utan japp,, de är "astma hostan" som sakta men säkert börjar komma tillbaka=(
Så de var bara hem och leta i skåpen efter mediciner och inhalator,, Trodde Mio skulle bli hysterisk men efter att jag visat hur vi skulle göra och hur vi skulle räkna, så fick han först "ge" mig lite och sen var de inga problem att ge honom så länga jag räknade hög för han=)
  • Vi började "bara" med aromir och fluide idag så får vi se,, förrsa vintern gick han ju på 4mediciner dagligen,, men jag hoppas vi slipper detta i år,,
Förra året var riktigt tufft,, mest för Mio,, ambulans färd, sjukhus besök, övernattning you name it,, man börjar få lite flash backs men nu ska vi inte tänka så,, Mio är äldre nu han förstår mer,, han förstår oftast haha att han måste lugna sig,, han ber om vätska så jag tror detta år kommer bli enklare,,
The fula duck is back! grrrr!
  • Imon är i alla fall sista dagen Jerry jobbar sen är han lång ledig=) i alla fall tom måndag hehe..
Sen ska jag ha lilleman hemma i mellan dagarna,, så måste boka in lite grejer för att hålla oss sysselsatta,, hoppas bara ryggen orkar med,, men är lättare när Jerry jobbar dag i alla fall=)..
Nu blir de sängen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi har också fått börja med den igen på Max! Har hållt ut så länge som möjligt men nu var de dax igen.. Hoppas båda blir bra snabbt!

2011-12-22 @ 22:23:50
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0