Barnfria, lördag

God kväll.. full rulle idag så inte hunnit skriva nåt om mitt spännande liv,, sorry!
  • Kan börja att berätta om natten,, för er som inte vet bor vi på våning 1, utanför mitt och Jerrys sovrum finns en parkbänk som är väldigt populär på helgerna för bla fulla ungdomar, alkisar eller rökare..
Ibland har de bara stannat och tagigt aa en cigg,, men inatt först vakna jag av en tjej som stod och skrek typ "fucking fucking bllaa blaa",, sen börja de,, de satte sig på vår parkbänk,, och börja ha ni vet de där sentimentala kärleks snacket man har när man är full..
  • Nämnar inga namn men hon sa "Men *peeep* titta i mina ögon, titta på mig, jag gillar dig som du är när du är,,, o yadayada* han svara *mm men jag har typ inga kompisar yadayada* efter ca 20min av deras drabbel babbel fick vi nog,, så Jerry öppna fönstret och sa snällt "Ursäkta men vi sover här",, Sov så gott svara dem och gick vidare hehe
Ja jag fick väl igen för alla gånger jag sprungit och gapat på fyllan bland lägenhets hus,, men ändå!!,, Eftersom detta nu hänt några gånger planerar vi att göra nåt busigt hehe,, Antigen kleta in den jäkla bänken i nåt gottit, eller sätta upp skylt "nymålat".
  • Eller starta "Melles psykolog studio" vilket betyder att jag tänker dyka upp med saft och bullar och erbjuda dem min hjälp att prata om deras fylle problem,, vi får se vad vi väljer!
Eventuellt låtsas att jag måste vattna blommorna kl 5 på morgonen och råka spilla vatten ut genom fönstret som måste öppnas...
Mer om gårdagen och dagen/kvällen skriver jag imon för vet ni! Jag och babe är barnfria=),, Vilket betyder för en snart höggravid (vet inte när den gränsen passeras) att de blir film, räkmacka och marängswiiiiisss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0