Annan dagen

God morgon... Bloggar från mobilen här.. Just nu sover fortfarande killarna jag kan inte somna om=( men Mio vaknar nog snart... Igår vart de full rulle igen börjar verkligen kännas i min kropp nu kan jag säga.. Inte mycket rörelse så men stress hit o dit.. Men de är ju de julen skall innehålla=) Jag och syster åkte o hälsa på pappa i sin nya lägenhet.. Den var riktigt fin, han har smak min far=) Där ska vi fira jul idag, med pappa, farmor, farfar och lillebror=) Så mer paket till Mig (Mio) hehe... Mio lekte för fullt igår först med hans nya gitarr, men sen var det de nya köket som gällde, han laga melon i ugn till de fick vi micrat vatten mmm så gott=) Sen börja han även leka med dockan, den hade ju bajsat jag höll på o dö av skratt när han lukta dockan i baken! Haha om "luktar" kunde döda såg de ut som ungefär haha.. På kvällen kom Daniel hit o vi mumsa gotta som bestod av, chips, dipp, mormors små kakor, Alladin askar och glass=) och så såg vi på Blitz. Helt okej film, lite trög i början men sen kom den igång=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0