4dar kvar=)

God kväll..
  • Japp bara 4dar kvar till Julafton=).. Jag kom på varför jag längtar så idag,, inte för att jag ska få massa paket utanför att se hur Mio kommer uppskatta julen,,  inte bara paketen haha för dem vet jag att han kommer uppskatta men mer hur han är när tomten kommer, och all maten m.m.m..
Han e så söt nu,, idag gick han fram till granen så säger jag "Mio vad har mamma sagt om paketen?" Då svarar Mio "Mio bara tittar" haha så satt han där och titta en stund sen gick han=) goding!
  • Han hade inte sovit nån middag idag så han va väääldigt trött,, somna på 2sek,, brukar ju oftast springa upp några ggr nu på kvällarna men idag somna han under tiden jag läste bok,, när boken va slut öppna han ena ögat spotta ut nappen för att få en puss sen vände han sig och somna haha=)
Höll på att somna redan kl 17 hehe,, men fick mutat han med glass=)
Japp,, Ska snart sova,, inte sovit så bra inatt,, haft en vilding i magen och en blåsa som måste tömmas typ varannan kvart,, haha,, aa de är verkligen en utav de jobbigaste grejerna med en graviditet,, gå på toa!! Allvarligt asså,, skulle lika gärna kunna ställa in resesängen på toan haha=)
  • Imon ska vi handla, julhandling,, vi ska ha hand om gotte bordet och även brödet på julafton=),, Så blir att shoppa gotta imon,, sen ska jag till aktupunkturen,, ska berätta om i söndags och se vad hon tycker,,,
Nää om man skulle krypa till kojs nu då,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0