4 advent,,,

God kväll..
  • Ska göra en snabb resume om helgen för jag har ju vart lite slarvig med uppdatering=),, I fredags hade vi pepparkaks bak här, med Felicia och Daniel=),, Mio va la sådär intresserad,, dock va degen väldigt god tyckte hans mamma=),,
Igår då,, Full rulle,, först grann besök av Denise med barnen,,, såg ut som en orkan dragigt fram i Mios rum tror inte de va en enda leksak som låg där den skulle=),, Precis som de skall vara,, haha och vi fick ju dricka kaffet i fred=)
  • Min kära mormor fyllde år igår med,, Så fick bli en fika hos henne också,, mkt trevligt=) Sen fick lilleman åka med mormor och Ove hem och sova där=)
Jag och älsklingen tänkte glutta på film och äta gott,, räkmacka & marängswiss blev de ja,, Men där måste jag säga,, Jerry är grym i köket! Han lagar skit god mat och har massa fantasi,, MEN marängswiss de kunde han INTE!!,, Jag ljuger inte om jag säger att jag fick en liten sked, och sen en halv LITER grädde! haha,, nää lämna swissen till mig babe hedanefter=)
  • Sen kollade vi på filmen Drive, den va bra,, ingen Melle film men helt okej,, men sjukt rå haha
Värd att se i alla fall=)
Sen börja vi kolla på Captain America,, INGEN MELLE FILM!! Jag somna i soffan=)
  • Mio tog såklart sovmorgon till 8.40.. va e de med mammas hus asså? ska lätt köpa de när de flyttar nån gång haha,,
Vi hämtade en glad liten kille fram mot förmiddan och begav oss hem till Joline på advents mys=),, Var mycket trevligt och Mio showade som vanligt=)
  • Innan vi åkte till Joline var vi på ICA en sväng,, började då få känningar i benet igen,, hade ju jätte problem med de för nån månad sen,, men de försvann med aktupunturen,, så förra veckan bytte ju vi position på nålarna och ikväll när vi kom hem small de!,, Nu kan jag knappt stödja på benet igen=(..
Ska till aktupunkturen på onsdag så ska prata med henne och se då,,
Mio kör bil på ICA och säger "Tuuut tuut" till alla tanter som vägrar flytta på sig=)
Yes,, helgen var det ja,, 1v kvar till Julafton=),, Nu mys med gubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0