Stress stress

Usch känner mig skit stressad nu.. De va ju inte de som var meningen,, Vi skulle ju ta de lugnt med flytten.. Men nu är vi eller ja stressad ändå.. Har inte hunnit köra så mycket som jag trodde vi skulle göra igår och idag,, Så nu blir de mer på lördag om inte Jerry kör några vändor imon..
  • Sen skulle vi skruvat ner sängen idag,, men de hann vi inte heller.. Kan inte göra de när Mio e vaken heller.. Har inte kollat med mamma om hon kan ha Mio på lördag, så vet inte om ja kan vara med och bära.. Men vi har våra sanna vänner Linda & Jimmy, sen Mats tror jag, Jonas kanske skulle hjälpa.. Sen Mike,, Hmm ska fråga nån av mina systrar oxå,, Får se..
Pappa ska ju komma och hjälpa oss skruva ner tv-apparaterna med.. Suck mkt mkt,, Sen har jag miljoner med samtal som ska ringas,, Åhhh!! Stress!
  • Men nu börjar i alla fall IDOL=) Wieee som jag längtat,, Så nu blir de en cola och lite Polly=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0