Sovmorgon

Japp idag fick jag verkligen sovmorgon=),, Kl 9.15 vakna ja?? Hallå,, inte sovit så länge på ett år,, så ja jag är utvilad och pigg som en mört idag=)..
  • Mio verkar ha kommit i trotsåldern redan haha,, Igår va han helt hysterisk hela dagen!!,, Han vägra byta blöja, ta på sig äta,, you name it,, skrek och vred sig för allt.. Fick brottas med han för att få på han kläder.. Nån mer med en 1åring som total vägrar allt?? haha
Idag var han lite gladare dock,, fast ja hann ju bara vara med han i ca 2tim sen skulle han sova middag hehe,, Så går de när man sover bort halv dan hehe
  • Vi har vart och stor handlat på Coop idag för första gången,, Men blev lite besviken på deras barnavdelning här i Kållered.. I Sisjön har dem ALLt och typ 4hyllor,, Här fanns bara 1hylla och de fanns inte mkt asså.. Så ja vi får väl se om denna coop blir våran affär eller om vi åker 10min extra tillbaka till 421 där vi handla innan..
Lägenheten blir bara finare och finare,, bara lite tavlor som ska upp sen e den tipp topp=).. Området här älskar vi! Alla e så sjukt trevliga och hjälpsamma,, alla säger Hej, hjälper oss med grinden när vi ska köra in grejer,, aa Love it=)
  • Mio har ju även fått dagis plats nu=),, Blev inget av dem ja sökt, men blev ett jätte fint nybyggt dagis som ligger bakom IKEA,, tar ca 20min att gå och 3min med bil/buss så helt okej=)..
Mio har börjat trivas med i lägenheten nu med.. Han somnar kanon i sin säng,, bara lägga ner han så tar de ca 2-10min så sover han utan skrik=).. Han har sovit 2hela nätter nu med eller a inatt vakna han när jag kom hem för hans dörr hade åkt upp helt.. Men han sov sen hela natten till kl 7.. så 19-7 de e ju perfekt=).. Hoppas de håller i sig bara=)=)..
Goingen rockar i vårat new place=)

Kommentarer
Postat av: Anette Gunnarsson

har ni fått nytt golv?? eller fick ni betala för det? eller gjort det själva?

2010-09-18 @ 09:38:37
URL: http://gunnarssonstalby.pixbox.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0