Ont

Japp,, har ont i hela kroppen efter gårdagens jobb hehe,, Kroppen är inte så van vid alla rörelser man gör där tydligen hehe,, Men mitt största problem var tröttheten.. ja brukar ju lägga mig vid 21 hehe, redan vid 19 började ja gäspa haha.. Men de gick=)..
  • Va hemma vid 00.15 och fick sova till kl 8=),, Så helt okej,, Visst lite trött e man och ja lär ju bli tröttare,, men någon måste ju försörja familjen=) hehe
Va ändå kul att komma tillbaka och träffa alla igen och prata lite vuxen snack=) Men de bästa av allt var att jag kom i den minsta storlek byxor=),, Wiee de va till och med lite förstora hehe de gillar vi=) När jag gick på mammaledigt hade jag typ de näst största haha
  • Yes,, Nu e Jerry i väg och fikar med en kompis.. Lilleman sover och ja ska slappa här en stund,, Ingen ide att sova för Jerry kommer om ca 1tim och då ska vi käka lunch så..
Sen e de dags för jobba dag 2=)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad hag lillkillen för storlek i kläder? :)

Mio börjar ju bli så stor nu så man har ingen koll :P

Kram

2010-09-03 @ 13:05:59
URL: http://loooviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0