Jobba

Japp efter ca 1år och 3mån ska jag idag om ca 3tim sätta min fot i fabriken igen hehe=) Ska bli kanske kul faktiskt ändå=),, Mina två högra händer har ju också börjat denna veckan Lisa börja i måndags (efter mammaledighet) och Jessie börjar idag (efter sjukskrivning),, Lite komiskt att vi 3 börjar samma vecka hehe,, Men kuligt e de=)
  • Jag undrar bara hur ja ska orka hålla mig vaken heela kvällen till 23.45 hehe,, jag gick upp vid 7 i morse.. Men men de går säkert bra hehe..
Jerry har kört lite lådor nu på morgonen, de e nästan klara med golvet=) Så i helgen blir de tapetsering=) Och sen börjar vi flytta allt typ,, Vi hoppas kunna flytta in redan nästa helg men vi får se.. Vill inte stressa..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv: Jasså? tycker du? Blir inte chockad när du träffar mig att jag inte gått ner ett gram :P Kan var att bilden blivit smalare. Jag tycker inte jag har gått ner alls :/

2010-09-01 @ 18:39:02
URL: http://loooviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0