Idag var de BF för 1år sen

Japp idag är det den 28sept.. För exat 1år sen då var Mio beräknad idag.. Ja minns de som igår,, Ja hade i flera dagar testat allt för att "sätta igång" mig själv,, promenader, annanas, ther osv osv,, inget hjälpte.. Idag för 1år sen gav jag upp.. jag låg hemma på soffan heeela dagen,, slappa som sjutton..och tyckte almänt synd om mig själv haha Vad jag då inte visste var att jag bara skulle få sova 30min den natten=)
  • Så imon är det alltså den stora dagen=) Mios 1års dag=)..
Ja hoppas han mår bättre då.. var ju på BVC igår och tog 1års sprutorna han var gör duktig faktiskt=),, Han vägde hela 11480g och var 78cm=).. allt såg kanon ut..
  • Han var gör glad hela eftermiddan så vi trodde att vi slapp biverkningarna denna gången,, men oj vad fel vi hade.. 3tim sömn har jag fått inatt=(,, han vakna kl 3, sen 5,, vid 5 var han gör varm och grät.. så fick ipren,, Så sen kl 5 imorse har han gråtit om vart annat inget e kul,, han e gör trött men somnar bara till i några minuter för att sen vakna och var ledsen.. Nu är Jerry och Mio ute och går en sväng så ja ska vila.. Men som vanligt kan jag inte de,, Får hoppas att han somnar vid 11 som vanligt för då ska ja sova lite, om ja ska orka jobba ikväll=(..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänkte bara önska Mio grattis på födelsedagen!! Hoppas han har haft en bra födelsedag!

2010-09-29 @ 21:00:02
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0