Helg

Japp tre jobb dagar avklarade=),, Nu helg wieee,, Jerry hade gjort varma mackor och cocosbollar nu när jag kom hem mm mumma=).. Nu tittar han på fotboll..
  • Han och Mio har haft jätte mysigt dessa 3dagar,, e lite avis ändå hehe,, Visst jag va hemma i 11mån men Jerry får ju se Mio ta fler och fler steg hehe och prata osv,, ja vill med=( hehe
Han har även lärt Mio dricka sina välling själv=),, Och äta mat utan att ha leksaker=),, Så Jerry sköter sig haha..
  • Imon ska Mio hem till mormor, jag, Jerry, Jimmy och Linda ska åka och tapetsera i den nya lägenheten=)..
Nää ja e faktiskt för trött för att skriva hehe ska oxå se lite fotboll nu=)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv: Okej :) Hoppas jag får traäffa honom någon dag. hinner inte hänga med! Han växer och blir en stor pojke nu. Har han börjat gå nu? :D

kram

2010-09-03 @ 20:43:24
URL: http://loooviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0