Flytt

Hinner knappt skriva dessa dagar,, fullt ös medvetslös=) Hehe japp,, Lämna av Mio hos mormor kl 9 i morse,, sen åkte vi och mötte upp Jimmy & Linda utanför vår lägenhet i Kållered,, Golvet var färdig lagt=) Såå fint,, ekparkett i varje rum, Bara lister som ska upp..
  • Killarna satte igång och tapetsera, jag och Linda packade upp lite kartonger i köket=)
Sen tog jag och Linda en tripp till IKEA,, de ligger ju som sagt när nu hehe=).. Köpte lite nya glas, bestick låda, badkars matta, En stor härlig bilbarns matta till Mio=)
  • Sen var min mamma tvungen att åka iväg och fixa en grej, så jag och Linda åkte hem och "passade" Mio en stund medans hon var iväg. Min kära gamla vän Per tittade också förbi=) Mkt trevligt, inte sett han på år och dar=)
Sen tillbaka till lägenheten, vi käkade pizza på en utav de lokala pizzakrogarna.. mm mkt god pizza=)
Men eftersom våra killar e lite sega med tapetseringen så fick jag och Linda till slut åka och hämta Mio hehe,, Så vi tre åkte hem till vår lägenhet här i Flatås och gotta oss tills killarna blev klara=)
  • Så nu e de färdig tapetserat, lister skall bara upp,, hoppas på att de lägger dem på måndag. För då ska vi köra massa  grejer i veckan, och sen köra de stora lasset på lördan=),, Så förhoppningsvis är vi Kållereds bor from lördag=) Wieee spännande=)
Nää nu blir de dusch och mys framför tvn är heeelt slut!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv:

Ja jag får göra det! En helg ska jag åka upp dit det vill jag lova :) Får bli någon helg när jag inte har något för mig på måndagen sen. Så jag inte missar något i skolan :P

Ja, gärna! :D

2010-09-04 @ 20:15:40
URL: http://loooviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0