Ventoline

Japp.. Vårdcentralen i morse då,, Första besöket här i Kållared och de e grymma!!,, Tar en på allvar osv,, Nu fick vi Ventoline utsrkivet istället.. de är luftrörsvigande då Mio låter väldigt tät när han andas och hostar,, Så detta ska vi testa nu,, Hoppas verkligen de funkar nu 1månad av hosta har vi haft nu=( Stackars lillen,,
  • Japp,, Jerry har vart och satt på vinterdäcken nu=),, Nice,, för de va glas halt ute,, Sen ska han köpa pizza mm mumma=) Fira lönen vettni=)
Sen är det dags för jobb,, sista veckan med mitt skift=(,, På måndag byter jag då Jerry kommer tillbaka och vi kan inte jobba på samma,, De ska både bli kul och tråkigt,, men de går nog bra=)..
  • Hinner inte skriva så mkt mera tyvärr.. hehe,,

Kommentarer
Postat av: Malin

Samma som Adrian fick dricka för ett par veckor sedan.. apelsinsmak eller vad det nu var. jag upplevde inte att det gjorde så stor skillnad tyvärr men hoppas verkligen att Mio svarar bättre på det. :)

2010-10-25 @ 21:43:24
Postat av: melissam

Asså? aa jag har både hört bra och dåligt om ventoline.. Men han har fått både bisolovon och mollicept och inget av detta har hjälpt så nu e de 3gången gillt=)

2010-10-26 @ 12:33:08
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0