Liten blir stor=)

Jaa verkligen,, hur snabbt kan en utveckling ske egentligen?,, För ett år sen så låg bara Mio ner och gnydde eller a skrek hehe,, Nu 1år senare går han, pratar lite, förstår de mesta man säger m.m.m.. Om man tänker så här då,, Vad kan jag nu som jag inte kunde för ett år sen? Haha nää inget nytt där,, De e sjukt hur snabbt barn utvecklas både till sättet och utseendet=)
Nu=)
Han börjar verkligen bli "vuxen" nää men han förstår så mkt,, säger man tex "Hämta skorna" Då gör han det, säger man "Vi ska gå ut" Hämtar han sina skor. Han vet vart hans rum är om man säger "Gå till Mios rum" "Sätt dig ner" "Nu ska vi äta" ja jag kan väl rabbla om miljoner med saker han förstår.. Men hans egna prat så man förstår hehe de går sakta men säkert framåt,, ord då;
*Mamma
*Dadda=pappa
*Där
*Ja
*Gooogurrt=yougurt
Sen tyckte vi han sa min idag haha när Thilda tog hans bulle=) annars gör han sig bra förstådd ändå.. Tex han tog sin hakklapp på huvvet när han va hungrig i förra veckan=),, Han hämtar snutte och napp om han vill sova,, Eller så pekar han på de han vill ha=)
  • Japp,, Mer om idag kanske,, Eftersom Mio hostar och är som han är från biverkningarna av medicinen så ville vi inte göra nåt för avancerat hehe,, Så blev bara en sväng hem till Linda,, Fick nybakta bullar=) Mkt gott.. Mio och Thilda pussades hehe så han e allt en liten player min son,, Förre helgen pussades han med Maya och idag med Thilda=) De e min son de haha
Nu sitter Mio och Jerry och tittar på Alla vi barn i bullerbyn, sen ska Mio sova. Jag och Jerry ska Mysa med varma mackor och en film=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag har svaret på din fråga om vad du lärt dig på ett år Melle. Du har lärt dig att bli mamma! Det är ganska mkt det du ;) Visste du för ca 1 år sedan hur man uppfostrade ett barn, hur man lär ett barn utvecklas och växa upp? :)

2010-10-23 @ 19:06:21
URL: http://lisaomaya.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Han är för söt det lilla grynet!! :D

sv: Ja jag tror det i alla fall! Men det är mycket kvar hihi :)

2010-10-23 @ 21:28:18
URL: http://loooviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0