Knak

Hej!!,, Usch vilken natt asså,, Först när jag kommer hem till garaget är de nån jäkla idiot som tagigt vår parkering inne i garaget?!!,, Eftersom klockan då va 00.15 så hade jag ingen ork att försöka ta reda på vems bilen var.. Så jag fick ställa mig på betalparkeringen..
  • Sen när jag precis skulle somna in vaknar Mio,, gör täpt i näsan så nu är snoret tillbaka med.. Han var vaken mellan 2-5 hosta snörvla grät m.m.m.. Stackarn=(.. Han hade även vaknat 2ggr innan jag kom hem.. Fick reda på senare idag att de kan börja hosta och snörvla mer i början med Ventoline så jag hoppas detta är för att han ska bli bättre nu!!,,
Så ja,, 2tim sömn inatt,, Just nu känner jag mig hyffsat pigg efter 2st energy drickor hehe,, Vart och fått min första behandling för ryggen nu också..
  • Han skulle rätta till en grej på min rygg rad så han sa "ta ett djupt andetag" De gjorde jag sen KNAK!!! Jag lovar att tom bilarna utanför hörde detta knak och shit vad ont de gjorde med haha,, Men sen kändes de bättre.. Sen fick jag lite massage mm gottit,, han tryckte på massa ömma punkter som gjorde skit ont,, Men just nu känns de bättre=)
Skall tillbaka imon och på torsdag med...
Snart e de dags för jobb,, Får se hur detta går med tanke på sömnen och behandlingen,, men jag e gjord av stål hehe..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va har hänt med din rygg?

2010-10-27 @ 16:01:59
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0