Ingen fantasi

Hej!,, Japp,, inatt vakna Mio först kl 00, fick saft somna sen om,, vakna igen kl 1,, ja tog då för givet att han va hungrig eftersom han vakna så tätt.. så gjorde då välling,, men han bara putta bort flaskan så de han ville var att ha lite tröst bara,, ja krama han och han fick hosta lite sen somna han gott igen och sov till 7.45=)
  • Men sova middag ville han inte grrr.. så till slut fick jag och Jerry ta på oss och gå ut och gå med vagnen då sov han hela 30min=) haha..
Gårdagen då.. Kalas hemma hos pappa för Mio och syster Cassan,, Mio fick en sicko sack säck eller va de heter hehe,, och lite kläder=)
Slappar=) hehe
Yes,, mer om idag då.. Thai blev de till middag idag,, ur gott,, andra gången vi testar Thaien här i Kållered och den e suuuuper god=) Sen bar de av till rygg läkarn,, idag kom domen=(,, De hette nåt konstigt som ja inte la på minnet,, men jag har tydligen problem i slutet på nacken och lite ner,, så nu ska jag genom gå massa behandlingar och även få muskelavslappnande medicin.. så vi får väl se hur detta går.. hoppas de blir bra,, för de gör jäkligt ont=(
  • Ni med barn som vart förkylda och hostat,, hur länge hostar dem??,, Mio går la snart in på 4v nu, har kört med bisolovon i 4dar nu,, enda förbättringen e sömnen annars hostar han lika mkt,,
Imon jobbar jag då hehe,, men slutar redan 12.45,, sen helg igen gottit=).. Pappa ska passa Mio för första gången imon,, pappa e ju fiskare så e ju typ aldrig hemma,, men imon ska Mio få gotta sig hos morfar=),, Då ska jag och Jerry ta en mysig fika=)

Kommentarer
Postat av: therese och Oliwer

Jobbigt när de små hostar så mycket.. Oliwer har hostat i 8 veckor nu och vaknar på nätterna samt spyr om han precis ätit välling :( fått en hostmedicin men tycker inte det blir bättre.. kanske skall ringa igen..



kram

2010-10-23 @ 16:14:31
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0